2011. május 1., vasárnap

Majd holnap...


Általában a MAJD HOLNAP a hét legzsúfoltabb napja. (spanyol közmondás)

A Nők Lapja Cafén felfedeztem egy szerencsesütis jóslást is, mindez nem érdekes az viszont nagyon , hogy milyen klassz idézeteket és "okosságokat" dob a gép..., mint például a fenti.

Igen , én is gyakran halasztgatok dolgokat, most éppen azt hogy bő 10 kilót kellene ledobnom magamról ahhoz, hogy jól érezzem magam, és mindig MAJD HOLNAP kezdem ... Folyton agyalok a stratégián, de a nagy elméletek mellett a gyakorlati valóság az hogy  zabálok mint a gép...Persze az okom megvan rá, én vagyok az a típus aki így reagál a stresszre, ha az a fajta lennék akinek gondjai közepette egy falat sem megy le a torkán, akkor már nádszál karcsú lennék....

Igen tudom, hogy az viszont mennyivel szebbé tenné az életem, ha nem zavarna az úszógumim, és az  hogy nem jönnek rám a ruháim... Tudom és mégis győz a csoki, valahogy lenyugtatja, elsimítja borzolt idegeimet, a fene egye meg... Mozogni sem ártana, ugyebár, de ezzel mindig hadilábon álltam. Szóval majd holnap, vagy inkább holnapután? :-)

Amire viszont büszke vagyok, és gyorsan el is újságolom, hogy aztán nehogy abbahagyjam, az az hogy mindennap angolozok egy kicsit. Minimum kinyitom az e-mailben érkező napi nyelvleckémet( ajánlom neked is: www.5percangol.hu), vagy regényt olvasok és szótározom. Ami fontos lenne még az a hangos olvasás, gyakorlás, na ez az amire nincs időm és lehetőségem, de azért már ez is több a semminél!

Te mit halogatsz és miért?

1 megjegyzés:

  1. Pl. az angolozást, pedig Rékának köszönhetően szuper regényem is van..Na meg a fogyókúrát..:(
    a szekrények, fiókok rendberakását is halogatom..De előbb rendberakom a szekrényt ,mint elmenjek mozogni, vagy ne egyek sütit a kávémhoz..:(

    VálaszTörlés