2011. április 2., szombat

Biztos, hogy az olcsó rosszabb?

 Csinálok egy kis ingyenreklámot :-)

Kifogyott az arckrémem, és úgy döntöttem bepróbálkozom egy nagyon olcsó : 1000 ft-os arckrémmel, a Rossmannból. Lehet nevetni, vagy utálkozni , de 2 hete használom, az arcbőröm még a helyén van, a krémnek jó az állaga  és az illata, megfelelően hidratál, ha az UV szűrője is működik, akkor nekem megtette amit az 1000 ft-ért vártam tőle. A neve Eveline, több fajta is kapható belőle, én a kecsketejes- pro elasztinos változatot választottam. Kerestem hozzá képet, van weboldala is a gyártónak de nekem sajnos  nem működött. (www.eveline.hu)  Szóval lehet hogy vannak csodatévő krémek, ötszámjegyű áron, ezeket még nem volt szerencsém kipróbálni, így nem tudok róluk nyilatkozni, de a négyszámjegyű kategóriában ez abszolút megállja a helyét véleményem szerint.



A másik olcsóság amit kipróbáltam, és szintén bevált,  az a Rossmann saját márkás Isana nevű samponja ( a volumen változatát használom) .  Kemény 300 forintért vettem a 400 ml-s flakont, mert a normál- kb. 500 ft-os árából is engedmény volt éppen, így gondoltam, ha nem lesz jó akkor nyugodt szívvel kidobom, de nincs vele semmi baj.




Nem érdemes sznobnak lenni , ha spórolni akarsz egy kicsit...

2 megjegyzés:

  1. Rossmannba keveset járok, mert tőlünk messze van, de pl. a DM saját márkás termékeit nagyon szeretem, kozmetikai termékektől kezdve a tisztítószerekig, pelenkáig. Nagyon beváltak,
    és jó áron kaphatóak. Bevallom, nem szeretek
    ,sok ezret költeni költeni olyan dolgokra, amire nem feltétlenül szükséges.

    VálaszTörlés
  2. Az Eveline márkát már régóta ismerem.Én a Medi Line gyógynövénynagykerben bukkantam rá.Egyszerűen imádom mindenét.
    A sors fintora, hogy a kislányom is Evelin. :D
    Becs' szó nem direkt.

    VálaszTörlés