2011. március 27., vasárnap

Nick Hornby - Egy fiúról


Mivel újabban reggel-este 1-1 órát busszal utazom , újra van időm olvasni. Meglepő, hogy milyen kevesen teszik ugyanezt. Persze nem mindenkinek jut ülőhely, de megfigyeltem, hogy akik ülnek a legritkább esetben rángatnak elő a táskájukban könyvet. A fiatalabbak zenét hallgatnak a telefonjukról, a legtöbben meg csak néznek ki a fejükből.
Bár nekem is jólesik néha csak úgy nézelődni, de tartósan unatkozni  és bambulni napi 2 órát tényleg idő pazarlás lenne. Így elmentem a könyvtárba, illetve újraolvasok néhány régi könyvet,  meg persze otthon is van bizonyára jó néhány olyan kötet a polcon amit még soha nem vettem kézbe.

Az igazán rendes dolog persze az lenne , ha valamilyen nyelvkönyvet vinnék magammal, de hát ugye nem vagyok egy szent...

Az első újraolvasott könyvem az "Egy fiúról" volt. Mindenkinek jó szívvel ajánlom, annyira jól , szórakoztatóan, és elgondolkodtatóan  ír , hogy nem lehet letenni. Másrészt  fiús anyaként érdekes volt belelátni a kamaszfiúk gondolataiba...

Persze láttam filmen is, de a nagyszerű leíró részeket a film nem tudja visszaadni. Azért aki szereti Hugh Grantet, nyugodtan kikölcsönözheti a tékából...

A szerző, Nick Hornby:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése